Lördag

Jag hatar att sova i en tom lägenhet, det är de värsta jag vet. När jag är vaken är det inte så farligt, men när jag har släckt och krupit ned i sängen och försöker sova är det piss. Ligger och skrämmer upp mig själv, får för mig att sängen skakar fast det bara är min egen puls, och jag vågar inte sova utan musik i öronen, men det gör att jag inte hör om det låter. Och om det låter så hör jag inte att det bara är en bil utanför fönstret utan hör bara att det låter och blir livrädd.
Lyckades till slut somna, trots att jag badade i svett och hade en puls på hur mycket som helst. Bara en natt till...

Det var tänkt att jag skulle åka på styrkeyoga idag, men det var uppbokat med bara drop in platser och jag hade ingen lust att åka in bara för att kanske få en plats. Plus att när klockan ringde klockan åtta var jag dötrött, efter att ha legat och spänt mig hela natten.

Idag har jag i alla fall satt igång och vikt ihop min tvätt, det var väldigt mycket. Tog typ en timme att vika ihop allting och nu ska jag lägga in det och sen sätta igång och diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0