Lördag

Idag var lite stressigt, först packade vi ihop  det sista i morse. Skidor, snowboard, boots och liknande. Sen åkte vi till apoteket, köpte lite plåster, en stödstrumpa (så kanske jag slipper ha dubbelt så stora anklar i en vecka) och allergi tabletter till Mats. Efter det åkte vi till Terräng och köpte sockor, och sen var det tänkt att vi skulle hämta upp en tjej som också skulle upp till Uddevalla (dit vi skulle på RH möte), men hennes ena råtta blev sjuk så vi åkte bara och hämtade upp en annan råtta hos henne som skulle upp till Uddevalla. Men så visade det sig att en annan ville ha skjuts upp, så vi åkte och hämtade henne istället.
Vi skulle grilla så på vägen stannade vi vid torp och köpte mat, bland annat massor av majs!

Dock blev det inget möte då vi var för få, men vi grillade och hade trevligt istället. Jag älskar majs, men det gick väldigt segt att äta då min käke har låst sig så jag inte kan gapa eller tugga, vilket gjorde att det var väldigt plågsamt att äta upp mina majs. Vilket var lite trist, då det förstörde det goda med majsen.

Jag kommer kanske inte kunna skriva den här veckan då jag inte vet hur internet uppkopplingen ser ut uppe i Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0