Måndag

Idag ska jag jobba. Jag jobbar idag och imorgon i Varberg av alla ställen, jag tror det är en butiksinvigning, men jag är inte säker. Fast jag kan inte tänka mig att det är något annat. När jag pratade med han som har hand om det så sa han att vi skulle arbeta mellan tre och sju. Konstigt tänkte jag då vi annars arbetar fem timmar, men men. Så ringde han som jag ska jobba med igår och sa att vi skulle arbeta mellan två och sju, det lät ju mer rätt, vilket betyder att vi skulle åka halv ett. Så idag kände jag att det skulle bli lite stressigt att åka och träna innan, men så ringer min arbetskollega och säger att vi ska jobba från tre, så nu åker vi vid halv två istället. Så nu har jag plötsligt en timme extra. Kanske åker in till stan och äter något innan vi åker iväg, vi får se.

Är verkligen seg i huvudet, tror det är för att jag inte sovit ordentligt på hela helgen, och ätit dåligt.

Slänger in en bild på mina muskler (är lite stolt över dem :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0