Onsdag

Nu har mina ben i alla fall fått sig en genomkörare. Igår körde jag ett riktigt tungt bodypump-pass, där jag körde totalt 23 kilo i knäböj. Innan har jag kört runt 15. Så igår kväll var mina ben gele. Men idag jag gick först en mil, och förra gången jag gick tog det två timmar (det var också isbelagt ska jag säga), och idag tog det 1,5 timme. Jag tror i alla fall det är ungefär en mil, runt delsjön. Jag gick i mina nya kängor, det var lite ovant, men inte så farligt som jag trott.
Trots att jag var lite trött, så körde jag ett step up pass, så nu ska mina stackars ben få ta det lungt ett par dagar så ska jag köra yoga och överkropp dem närmaste dagarna.

Onsdagar är också quiz night på student puben på Chalmers, så nu sitter jag här och bloggar. Nu kom min ceasarsallad också så nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0