Tisdag

Idag har varit en lång dag. Först åkte jag till stallet, va helt seg i huvudet. Väldigt trött. Jag skyndade mig så jag blev klar tidigt. Det var tänkt att jag skulle bli hämtad för att åka till eventet vid två och jag blev klar vid halv tolv. Så jag åkte hem och så sov jag i 40 minuter, vilket var välbehövt. Jag kände mig inte jättemycket piggare, men jag var i alla fall inte helt sänkt. Vid två blev jag hämtad vid central stationen så åkte jag till Varberg. Idag regnade det i alla fall inte, däremot så blåste det svinkalltm så trots dubbla underställ och dubbla tröjor och jacka så frös jag.
Fyra timmar gick rätt okej fort. Så till slut var det att packa ihop sakerna och ta sig hem.
Hemma så berättade Mats att dem hade slagit in en ruta på bilen igen, men som tur var så hade dem inte snott något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0