Tisdag

Jag vaknade tiidgt av att jag badade i svett, men samtidigt frös jag något kopiöst. Jag tycker synd om min stackars pojkvän som hade en varm klibbig sjöblöt flicka som kröp jättenära för att få lite värme. Sen på morgonen frös jag något fruktansvärt, trots att jag låg som en liten boll i det tjocka duntäcket. Det har varit så ett par nätter nu, att jag kallsvettas något kopiöst, men jag har inte frusit så mycket som jag gjorde i natt.
Jag hade tänkt duscha först efter träningen idag, eftersom jag duschade i går eftermiddag efter träningen, men jag var tvungen att gå in i duschen och skrubba mig ordentligt eftersom jag hade legat och kallsvettas så myket.
Det är verkligen jättejobbigt att kallsvettas, för är man bara varm, kan man alltid bara sparka av sig täcket, men när du kallsvettas fryser man ju samtidigt så då vill man ha mer täcke, samtidigt som man är jätteblöt...

Idag ska jag till aretsförmedlingen, får se vad dem säger, har egentligen ingen lust, men ibland måste man göra tråkiga saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0