Trött Onsdag

Idag var det underbart väder ute! Gjorde att det inte var lika segt att gå upp. Det kunde vart typ 5 grader varmare så hade jag sluppit ha jackan på mig, men jag ska inte klaga, det luktade vår och nästan sommar om man ansträngde sig!

Lyckades ring min ögonläkare och lyckades krångla till mig så jag får komma till en läkare här nere istället. Skulle egentligen nog varit på återbesök för 2½ år sedan, men bättre sent än aldrig.

På gymmet började se en gammal film som jag läste nu hette "Flottan Dansar", riktigt rolig gammal film, så istället för att cykla i en timme, så cyklade jag i en timme och fyrtio minuter....Tror jag ska börja se fler såna där gamla musikal filmer, tycker det är jättefina.
Efter det strecthade jag i 40 minuter, och sen ett step up pass. Det var riktigt grymt jobbigt, trodde i mitten av passet att jag skulle dö ungefär. Men jag lyckades härda ut.

På onsdagar brukar det vara quiz på John L på chalmers, men idag var det inget quiz då quiz mastern var sjuk, men vi åkte dit och åt middag med två kompisar. Det var även St Patricks week, så det var extra pris på Guiness. Så det fick slinka ned en guiness tillsammans med min kyckling sandwich (som förövrigt var så där). Guinessen gjorde mig ju inte alls mer slö än jag redan var.

Sen har Mats lyckast fixa en ny parkeringsplats som inte står på en mörkparkeing mitt i ett industriområde, utan upplyst bland massa bostadshus. Så nu kanske dem lämnar våran stackars bil i fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0