Cortegen

I onsdagskväll kom pappa hit, hämtade honom efter Lacrosse träningen. Så i torsdags åt jag lunch med honom och min lillebror som höll på att bygga cortege vagn.
Vi beställde en pizza på gibraltar och tog med ut i gräset, i det underbara 25 grader varma vädret! Pizzan var typ en av de godaste jag ätit på länge!

Sen åkte jag hem och duschade och packade eftersom vi på kvällen skulle upp till Lysekil och möta upp Britta för att segla.

På kvällen åkte vi in till stan för att se på Cortegen, så vi stod på avenyn och kikade på vagnarna. Jag älskade en vagn som handlade om dem somaliska piraterna. Störtskön var den!

Efter de åkte Mats hem för att möta upp sina föräldrar och jag och pappa gick och åt kebab och sen tog vi tåget upp till Lysekil.

Jag och min bror



Jag och Mats på cortegen

Min brors vagn (fast han åkte inte med)


MIn lillebror

Kommentarer
Postat av: Pappa

Går det tåg till Lysekil? Minns jag inte ... ;-)

2009-05-05 @ 18:24:09
Postat av: Linda

Äh tåg, buss, kommunikationsmedel som kommunikationsmedel :p

2009-05-05 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0