Lögardag på en fredag

Ja åter igen så är det lögardag på en fredag. Pga jag och Mats har varit bort, sjuka råttor och andra grejer har vi totalt glömt bort att tvätt. Vilket innebar att vi hade typ alla våra kläder, handdukar och lakan i tvätten. Så igår kväll så var det tvättkväll och det som blev över tog jag och tvättade i morse. Eftersom vi behövde tvätta så pass mycket hann vi inte torktumla allt så nu är de tvätt i hela lägenheten.

Så min dag går nu till att vika allting och eftersom de var kaos i min garderob får jag ta och städa i ordning den också. Jag har för liten garderob och för mycket kläder jag aldrig använder. Tycker jag rensar hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0