Torsdag

Idag var jag i stallet, eftersom hästarna inte skulle ned på gräset så borde de ha tagit jättekorttid, men efter en lång pratsstund med en tjej i stallet som också har råttor, och dessutom ett långt samtal med Britta kontoret så tog de längre tid än vad jag trott. Mycket längre tid.
Åkte i alla fall hem och ringde arbetsförmedlingen då de skickade ut ett papper att jag skulle på nåt infomöte, som jag inte ens borde gå på, då jag inte behövde de det gäller. Jag ringde och sa att jag inte kunde gå eftersom jag hade min läkartid då (det var min ögonläkare), och de sa att de var okej. Så får jag en lapp nu om att jag kommer bli avregistrerad för att jag missade mötet, men de är fel möte jag har missat! Alltså på kallelsen stod de den 26 maj, och så säger de att jag missat ett infomöte den 19 maj?? Så jag ringde och min handläggare (som jag aldrig vart hos och fick numret till hos kundtjänst) ar sjuk så jag ringde kundtjänst igen, men hon fattade ingenting, så imorgon måste jag gå dit. Jag hatar de!!

Efter samtalet så satte jag mig och började redigera bilder. För bästemannen på förra resan arbetar på Gullmarsstrand, och han bad mig fota när vi gick in mot Fiskebäckskil. Nu hade jag tele, så de blev inte superbilder, men jag redigerade och beskar i alla fall några som jag ska maila över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0