Råttorna

Senaste 1½ veckan har varit ganska rörig och intensiv. Jag skrev ju om utställningen i förra inlägget.
Hos veterinären mötte vi en annan som vi känner och vi diskuterade lite fram och tillbaka om den här "smittan" som sägs cirkulera i råttsverige. Hon följde även med in till veterinären, vilket var skönt eftersom jag alltid blir stressad och kan inte riktigt tänka klart när jag väl står inne hos veterinären. Efter veterinären så fikade vi hemma med henne också och fortsatte våran diskution. Vi hade väl lite teorier, möjligt att de kanske var hö:t hos oss som dragit in något osv.
Men efter lite efterforskningar under helgen, så har jag kommit fram till att om vi har något ovanligt så är det sedan utställningen i december. De kan inte vara från något annat, eftersom dem vi lev bebisar till innan utställningen inte haft några problem, vilket dem skulle haft om vi hade haft något sen innan. Om det nu är något under liggande bakom alla förkylningar.

Bellan fick vi ju ta bort förra söndagen och Isa dog i helgen.
Så nu är dem bara sex stycken kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0