Ännu en vecka

Så har ännu en dag gått i fösvarets gröna kläder. Och igår fick jag min pansar uniform! *happy* Den är så grymt mycket snyggare än fältuniformen, tyvärr tror jag inte att jag kan ha mina vanliga kängor då, eftersom den är väldigt smal i benen, så jag får ta det splittrans nya stålhättekängorna som är galet obekväma. Men men vad gör man inte för att se bra ut :p
Nu börjar mitt hår också bli så pass långt att jag kan sätta upp de i två toffsar utan att använda massa hårnålar för att de ska se bra ut. Tyvärr kan man ju inte ha basker eller telehjälem med två toffsar, så jag får snällt ha utsläppt ett tag till. Men jag tänker på positivt att de blir längre och längre varje dag som går! De var bara några veckor sedan jag behövde tio tusen hårnålar för att få de att sitta uppe.
Vi håller på att åka runt i våran vagn och de är faktiskt riktigt roligt, utom när man bara "OJOJOJ" eller "Oh JÄVLAR de var nära..." från föraren eller vagnschefen, och känner hur vagnen far och man ser inte ut och tror att man håller på att dö. Fast de är rätt kul med nära döden upplevelser också, man känner att man lever :p
Vi hade även utvärdering av varandra med feedback som man ska lämna in så ska befälen ha de till hjälp när de sätter hösttreminsbetygen. De var jättejobbigt, både att ge och ta kritik. Men min grupp tyckte jag var väldigt snabblärd, tillämpade kunskaper bra, arbeta snabbt och kom med bra lösningar. Och de jag skulle jobba med var att ha lite mera tålamod när de andra inte förstod lika snabbt som jag. Men de har jag redan själv reflekterat över så de var ingen överaskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0