To day as yesterday....

Idag såg exakt ut som idag. Fast på gymmet så sprang jag i 30 minuter, sen strechade jag benen i 30 min (de behövs!) och sen så körde jag mage.
Fast det var lite jobbigt för MP har övning här och ikväll tror jag de typ hade spelat innebandy eller något (eller bara lånade duschen), så de sprang runt massa nakna grabbar. Och jag fattar inte att grabbar kan tycka de är så jobbigt att bara vira en handuk kring höften, så svårt är de inte!
Och de var inte direkt som att jag gick in i omklädesrummet utan dörren stod på vid gavel och de är de första man ser när man går in i träningshuset....
Så jag smet in i den tomma gympa hallen och hade övningar och stängde ordentligt dörren efter mig...

Imorgon ska vi ha garagepackning, men ingen stridsutrustning, fast snödräkt... Mycket märkligt, jag tror vi ska ut och öva med vagnen, men jag tvivlar på att våran pc har fixar de grejer vi behöver, och våran löjtnant vet nog inte om de... Blir intressant och se hur de löser det...

Kommentarer
Postat av: Carina

TA MED KAMERA NÄSTA GÅNG!!!!

2010-01-21 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0