Helgen!

Har haft en underbar helg i goda vännerstecken. Först fredag kväll tog jag spårvagen ut till Gamlestan och tog en pizza och några öl med en gammalråttbekant för att fira att hon kommit in på sin drömlinje! Mycket blandad och framför allt mycket trevligt folk, satt ända fram till två och tjötade om allt mellan himmel och gjord. Som grattis-present så gav jag henne en Loke-skiva, för hon är en sådan person som jag tror skulle uppskatta både hans musik och texter. So Im spreading the words :)

Lördag sedan bar det upp till Uddevalla för att ha grillfest för en annan råttvän som fyller år i dagarna. Vi var inte så många, men väldigt trevligt! Hon ska gifta sig nästa år så det var lite bläddrande i bröllopstidningar och klänningsdiskuterande. Jag tror hon kommer få en sån fin klänning, hon ska nämligen ha en vit klänning med röda detaljer av något slag (vad är inte riktigt bestämt än), men de klänningar jag sett med rött till är alla superhäftiga!
Vi tjejer spelade buzz och grabbsen spelade poker. Jag vill poängtera att det absolut inte var tvunget att bara grabbarna spelade poker, jag hade kunnat tänka mig spela poker också, men eftersom det är Pia som jag var där för att fira och träffa så ville jag ju göra saker med henne! Jag total ägde på buzz, i alla fall på multifrågorna :p

Jag gav henne hemmaspa-saker, då hon haft de stressigt nu ett tag då hennes pappa gick bort förra månaden och tyckte hon skulle ha något att kunna slappna av!
Själv fick jag födelsedagspresenter i förskott, en my little pony pyssel bok, ett my little pony brevset och två choklader med gulliga budskap!

Tyvärr tog jag inga bilder,men de får ni leva utan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0