Kommentarer

Av någon anledning så ser jag inte när de kommer upp nya kommentarer vilket gör att jag först ser de när jag går in på arkiv och "icke godkända kommentarer". Men nu har jag gått igenom alla månader så nu borded e inte finnas någon icke godkänd som jag vill godkänna.
Kan tillägga att jag godkänner alla kommentarer som inte är bara är reklam för andra sidor som ex:
"Hej läs min blogg: http://blablabla.se".
Om det däremot är en personlig hälsning till mig eller reflektion över min blogg, så jag verkligen ser att de har kollat in min blogg och inte bara kommit in och kommenterat för att de ska få läsare så kommenterar jag.

Kommentera på, jag blir jätteglad för alla kommenterar, lång som korta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0