tisdag

Snart ska jag till skolan och ha logistik. Jag tycker det ämnet är väldigt skumt, eller kanske inte själva ämnet men som det är upplagt. Och visst föreläsaren kan väl skoja till det lite då och då, men för det mesta förstår jag inte i vilket sammanhang han förklarar sker. Oftast känns det som om man bara ramlat in i halva föreläsningen och missat halva för man förstår bara hälften av vad han snackar om..
Men det kanske blir bättre, får i alla fall hoppas det...

Ska på hundkurs med Nellie ikväll så jag får ta med alla varma kläder och släpa runt i skolan... blää. Men så är det..


Kommentarer
Postat av: Luffi

Hejsan! Förlåt för så segt svar, men har tagit det jätte lugnt med bloggen... blev så mycket när jag låg på topplistan så var tvungen att ta det lite lugnt!



Hoppas allt är bra med dig!? Kram

2010-11-03 @ 11:44:16
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0