Fredag

Väntar med spänning på att min bok ska dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst.. EA:s egna bok, som jag har längtat.

Idag har jag ringt runt till försäkrningsbolagen eftersom Nellies försäkring gick ut i veckan. Tyckte jag var väldigt duktig, först ringde jag Agria, sen If och sist Folksam. I Agrias och Folksam ingick inte tandproblem (om det inte var skador dvs) och inte heller direkt behandling. Sen båda hade rörliga självrisker, vilket jag inte tycker om. Däremot IF ingick typ allt utom tandsten, dock var den 400 kronor dyrare än den som är tecknad i Agria sen innan. Men om man ska ha rehab hos agria blir det 100 kronor till, och självrisken är fast på 2500kronor hos IF. Och de känns som att det är inte så blodigt om det skulle hända något allvarligt. Så nu är hon tecknad i If istället.

Jag skulle tvättat också men min käre sambo hade tagit med sig tvättkortet till jobbet....

Hittade en totalt orelaterad bild på mig, min bror och vår två små kusiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0