lista

Snor från Althea: http://altheatrollet.blogg.se/
Om mig:

Namn: Linda
Ålder: 24
Status: Pojkvän och tilika Sambo
Boende: Pojkvännens lägenhet
Jobb: Studerar

Favoriter:
Spel: Battlefiel 2142, Plants vs Zombies
Film: Nightmare before christmas, Hot Fuzz, Finding Nemo
Serie: The Big Bang Theory, Farscape, Futurama, Family guy
Bok: Robin Hobbs (utom de om Navara) och Terry Pratchett

Just NU:
Film: svårt, vet inte riktigt
Spel: Little big planet
Bok: Coraline and other storys by Neil Gaiman
Serie: Big bang theory

Jag...
...samlar på My little ponys
...känner igen mig alldels för mycket i Sheldon Cooper i Big Bang Theory
...har fobi för ormar. Så stor att jag ibland knappt vågar gå i skogen.
...har kunnat hela Nightmare before christmas utantill!
...önskar jag var lika cool som Emelie Autumn

Mina konsoler:
Playstation Portable
Wii
Playstation 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0