SNUFF

Den 13 oktober släpps Terry Pratchetts nästa discworld novel i UK!

Den kommer handla om Vimes och de senaste böckerna om Vimes så som "Night Watch" och "Thud!" med de tog Pratchett sina böcker till en helt ny nivå! Jag kan inte ens börja att beskriva hur berörd jag blev av Night Watch, den var, jag hittar inte ens orden för den.... Fantastisk ..

Så nu kanjag inte bärga mig tills nya Snuff kommer! Jag hade hoppats på att Raising Taxes hade kommit, men nu kommer Snuff emellan och jag tvivlar inte på att den kommer vara ett mästerverk den också!

Det roliga med terry pratchetts böcker är att jag tycker faktiskt de sämre är de som han skrev i början och bland de bästa är de senare... Inte ofta det händer med författare :)

(är det bara jag som har en känsla av att han kommer vara i Genua? eller är det bara pga kycklingarna?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0