The search continues...

Podengo letandet går inte så bra just nu... Det är galet vad många som inte svarar när man mailar de. Okej jag har inte mailat jättemånga, men procenten är fortfarande liten på de som svarar..
Hur svårt kan det vara att skriva "nej tyvärr vi har ingen vuxen hund som behöver nytt hem..." Tydligen väldigt..

Nu har jag gjort något lite läskigt, men det bli säkert bra, jag har mailat till den engelska podengoklubben då de har en "rescue" grupp, om folk vill omplacera sina podengos. Efter den första januari får man föra in hundar från england utan större problem (förut fick man bara flyga hem de), så om jag råkar hitta en hund där får vi väl ta en liten roadtrip! Och det är bättre än i från norge för man slipper tullen! Så nu är det bara vänta och se.. eller om de är lika värdelösa på att svara som resten..

Kommentarer
Postat av: Ylva

Lycka till med ditt letande. Håller tummarna för dig. :)

2011-12-18 @ 16:16:46
URL: http://enlitenhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0