Torsdag

Jag är trött!
Hade en föreläsning på förmiddagen, sedan under lunchen skulle jag till tryckeriet och hämta lite SJÖLOG grejer. På kartan såg det inte så långt ut och det var de egentligen inte heller, men man var tvungen att gå över en hög bro. Och de som bor i Göteborg vet vilket underbart väder de har varit här i dag, med isstormbyar. Så det kändes som hur långt som helst. Sedan fick jag veta att mitt busskort inte gäller på bussen där då det är Mölndal så jag fick traska ned till spårvagnen istället, hade jag varit en eller två hållplatser närmare stan hade det gått. Skit system...

Nu under kvällen har det varit Katalogsläpp i Frasses, det var trevligt och jättabra. Men jag tyckte det var trist inte fler Sjöare var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0