Sjuksaker

Försöker ordna upp alla mina "hälso"-grejer.
Jag har lite problem med axeln sedan lumpen, och fått det som ett personärende dessutom. Så nu har jag ÄNTLIGEN ordnat tid hos sjukgymnasten. Så fredag den 25 februari får jag se vad han säger.... Har även lite problem med ena knät, hoppas han kan få ordning på det med.

Sedan försöker jag få tag på öron-näsa-halskliniken jag också var under lumpen på besök hos för att få se om jag kan få min remiss till en logoped. De ska ha telefontid fram till tre men svarar inte!! Och jag blir så matt för jag vill bara ha klart allting NU!

Jag har även försökt ringa ögonkliniken för att se om jag kan få komma på besök och se om jag kan ordna upp min syn lite. Jag har ju glasögon, men använder jag de får jag auror och migrän och ser ingenting...Men de hade telefontid först på måndag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0