Favorit märken/affärer

När jag shoppar så handlar jag på väldigt olika ställen. Jag är inte en sådan som kan gå flera timmar och bara gå i affärer, eller jag kan men ja är inte sån som går in i en affär prövar hundra kläder. Jag går ut med ett mål, jag vet precis vad jag vill ha, och sedan går jag i affärer tills jag hittar det!

Men jag har lite favorit märken och affärer.


Underbar affär! Jag brukar skriva på min önskelista till jul och födelsedag "vad som helst från accessorize". För jag verkligen älskar ALLT där inne! Just nu äger jag ett par mössor, ett par vantar och en halsduk därifrån. Men jag hoppas på fler saker!
Så vill ni överaska mig med en present går Accessorize alltid hem!


Underbart snygga kläder!
Tyvärr tycker jag att kvaliten kan vara så där, men superfina klänningar. Köpte bland annat min jul och nyårsklänning där!


Träningskläder så tycker jag att Nike har absolut snyggast kläder. Jag har inte bara ett par byxor från de om man säger så :p


Mitt absoluta favorit väsk-märke. Dock går de tyvärr sönder rätt fort i handtagen, men de är underbart fina!


Sedan har vi märken som jag tycker om men inte kommit så långt att skaffa:

Arcteryx, väldigt snyggt outdoor märke. Dock ligger prislappen därefter....


Peak gör grymt snygga jackor, tyvärr prislapp därefter även här...


Så grymt fina underställ och kläder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0