Koferensresan

Ser "Konferensresan" på kanal 5-play.
Och jag tycker synd om de som är med för femman har verkligen sågat de totalt! Vissa som är med är ju lite, ja speciella. Som den Raelska-rörelsen som vill bygga en ambasad för utomjording.... behöver jag säga mer?

Men de andra som är med är väl normala. De andra av de tre som är med är blondinbella med entourage, och visst de är väl lite "blonda", men man ser verkligen att femman har framställt de som total blåsta.

Det tredje som är med är ett friskvårdsföretag, ett litet trevligt företag men de är också framställda som jag vet inte, totalt bortgjorda.

Jag hade i alla fall varit väldigt sur på femman om jag hade varit med. Men det är underhållande för oss andra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0