Känns som måndag

I typ två veckor nu har jag vaknat på morgonen snorig och känner mig feberig, samt så där fär bly tungi kroppen, men jag känner mig inte sjuk på något att annat sätt, mest totalt utmattad i hela kroppen. Vilket är svinjobbigt!
Jag har ju sommarlov, livet ska vara gött och bara härligt. Men det är inte så man känner sig jättehärlig när hela kroppen är småklibbig och det känns som hela kroppen är fylld med bly....
Idag var det ändå relativt tidigt upp för jag skulle tvätta det sista innan resan. Det är ju självklart att alla favoritplaggen ligger i tvätten...
En annan mystiksak är att jag var helt säker på att förra gången jag tvättade tvättade jag ett av mina favoritlinnen och tänkte att nu ska jag inte använda denna tills jag åker utan jag viker in den i garderoben och låter bli den. Och nu är linnet borta! Puts väck! Varken i garderoben eller i tvätten... så himla skumt...

Kommentarer
Postat av: Julia (fotoblogg)

sv: ah vi kom ganska nära egentligen :) men hade velat komma närmare, hade jag haft mitt telezoom objektiv hade det vart perfa!

2011-07-01 @ 09:34:51
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0