Knä blä

Mitt knä alltså jag blir så trött. JAg gick till sjukgmnasten för ett tag sedan för att jag har problem med det, så skulle jag komma på återbesök efter tre veckor, men först när jag gick dit och skulle boka återträff så hade de inte kalender så långt fram, sen reste jag bort och sedan när jag kom tillbaka då hade han dragt ned massor på tiderna! Så då fanns det inga tider, och jag visste inte om jag skulle boka en ny tid hos någon annan eller hur jag skulle göra. Så nu väntar jag till efter sommaren och går till någon annan istället. Men eftersom jag ska sluta träna på fysiken får vi se vart man kan vända sig då...

Ialla fall har jag nu igår och idag svin ont i mitt knä! Så fort jag rör på det så känns det som om något är fel... blir så trött...


Ett kort på Nellie från i förrgår


Kommentarer
Postat av: Sheila

sv; nice! jag vill lära mig snowboard!! ;D



Kika gärna in på bloggen när jag bloggar från London!



Ha det fint!

2011-07-01 @ 11:21:16
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0