Estimating lynx kill rate on reindeer using GPS-locations and lynx movement pattern

Fick ett mail på engelska från någon firma som publicerar uppsatser och liknande för forskare (ja jag googlade och de fanns) om att de ville publicera min tes angående, jag citerar, "Estimating lynx kill rate on reindeer using GPS-locations and lynx movement pattern." (ja jag googlade och fann att denna uppsats fanns också, med en författare som har mitt namn).
Jag var snäll och svarade att jag tyvärr var en helt annan Linda än den de letade efter, men jag kan inte säga att tanken inte slog mig att säga att visst kan jag utveckla och publicera det som bok. Och sedan skriva ihop något random om lodjurs spårning med GPS hur kul hade inte det varit? Like Epic....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0