I shall wear Midnight

Hela dagen igår och lite idag har jag lyssnat på Terry Pratchetts I Shall Wear Midnight
Vad ska man säga, Terry Pratchetts böcker är alla fantastiska och tillskillnad från många andra författare så blir han bara bättre och bättre med åren.
Dock så börjar man känna igen ett visst mönster i böckerna när man som jag har läst alla böcker han har skrivit minst två gånger var. Men det gör de inte sämre för det.
Jag älskar hur han på något sätt lyckas få in små kärlekshistorier utan att de tar över och de blir bara hur gulliga som helst utan att ta någon plats.

Nu ser jag framemot näst bok: Snuff som kommer till sommaren och den kommer handla om Vimes, så den kan inte annat än att bli lika fantastisk den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0