Juicy Couture

Som jag skrivit tidigare är ett av mina nya favoritmärken juicy Couture och nu har de en tävling där man kan vinna underbara priser. Så självklart är jag med och tävlar!

Tanken är att man ska se vilken av de fyra couture personligeheterna man är och motivera det. Så här är min:

Peace Love and Juicy Couture är JAG!
I mina baggy jeans, flera lager linnen och flätat hår cruisar jag bekymmerslöst fram längs strandpromenaden på min longboard. Spontaniteten är lika med friheten och när solen börjar sjunka i havet doppar jag mina barfota fötter i det salta vattnet och fotlänkarna rasslar i takt med vågorna. När fullmånen gått upp blev det en spontan grillfest på stranden och i månens sken dansar vi tills morgonen.


Wish me luck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0