Amigurami

Jag har virkat tre amiguramis, tror jag, eller snarare två och en halv. Det är nämligen så att  mönstrena i den första amiguramiboken jag köpte inte stämmer. Och nej det är inte jag som inte kan virka för min kompis hade precis samma problem med mönstrena.
Jag har virkat en nalle och en medusa. Medusan är tyvärr fortfarande i beståndsdelar då jag inte vet vilka ögon jag ska ha och om det är ögon som jag måste sätta i innifrån kan jag inte sy igen den...

Men här är några riktigt grymma amigurami, jag önskar jag var så duktig :)









Och de som kommer ihåg detta kult spel får plus poäng!

Kommentarer
Postat av: Althea

Hade jag haft tålamod till ami så hade jag helt klart gjort mig några PvsZ ^^

Men jag tror jag får hålla mig till enklare mössor. Men håller just nu på att göra en megaman inspirerad mössa faktiskt till brorsan ^^



Sv; Förstår att du är nyfiken, hehe. Men vill inte avslöja något såklart. Men tror inte du kommer skvallra för någon, så skrev i fältet för e-post.

2011-03-08 @ 20:45:11
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det är ju tentaklerna från "Day of the Tentacle"!! Coolt!

2011-03-10 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0