Bajs

Suck denna dagen börjar bajs.
Jag åkte in till stan och hämtade mitt pass och ID från passcentralen, trodde jag hade glömt min telefon för jag hittade den inte i väskan.
Vid elva hade jag tid hos sjukgymnasten så jag åkte dit bara för att få veta att han är sjuk! Och de hade tydligen försökt ringa mig men telefonen var ju hemma.
Så jag åkte till skolan och gissa vad jag hittar, inte i byxfickan, inte i jackfickan utan fickan på hoddisen jag har på mig? Jo Mobilen!
Och det är ingen som försökt ringa mig, så det innebära tt de har fel nummer BLÄÄ.

Idag skulle jag få reda om jag ska arbeta extra efter tentorna, jag hoppas jag får jobba MASSOR!
Har ju hur mycket som helst jag ska shoppa i amerkatt juu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0