Dagens Träning

Idag blev det basic aerobic. Vilket värdelöst pass säger jag bara!
Den sk instruktören hade noll koll. Man ska ju dela upp passet i små delar och repitera flera gånger och sedan lägga ihop.
Men nu var det först ena steget sen tillbaks till ett annat och sedan sätt ihop det med ett tredje, fanns ingen struktur alls!
Jag körde för ett par veckor sedan passet som kommer efter det här som är aerobic dans, vilket är mycket svårare steg. Men instruktören får en ändå att känna att man hänger med och hon visar stegen och är mycket vägledande så även om det är svårt kan man ändå någorlunda hänga med. och det här idag var ett basic pass som ska vara svinlätt och instrukören tappar bort sig! Inte nog med att hon tappade bort sig hon lyckas ite komma in rätt heller, inte en enda gång!
Finalen slutar med att vi får stå och hoppa på stället halva låten för att hon tappade bort sig, så sjukt kasst!

Nästa vecka blir det dans passet för mig säger jag ju bara, de där gör jag inte om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0