Honey showers

Min favorit duschcreme är Palmolive shower milk Honung och Mjölk. Tycker den luktar fantastiskt.
De hade tidigare en med mandel och den luktade likadant.

Inte nog med att den luktar underbart, den påminner mig om mina somrar på Lidö. Jag jobbade två somrar där i natureservatet och det var så härlig miljö. Alla mina minnen är bara sommarsolig grön skärgård, även om det måste någon gång varit dåligt väder och jättetråkigt. Men det har jag glömt :)

På Lidö så duschade jag med den palmolive almond som luktar som den med honung och mjölk så när jag känner lukten så får jag en underbar sommarkänsla i hela kroppen! Dessutom håller doften i sig länge, så hela huden lukat underbar sommar!
Vilken är er favorit duschcreme?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0