Jobba

Har jobbat hela kvällen, det var en trevlig kväll, bara snälla och trevliga kunder. Hade bara en som var lite irriterad men inte farligt. Jag tycker faktiskt mitt jobb är ganska trevligt så länge jag slipper arga kunder. Det är okej att de är upprörda om de fortfarande är sansade, men när det ringer folk som bara ringer för att ha någon att skälla på, då är det inte lika kul. Oftast är det de kunderna där vi inte har gjort fel utan de inte läst igenom kontrakt eller missuppfattat eller antagigt helt fel aktiga saker som är mest arga.

Imorgon ska jag träna afro power, kommer bli skönt att få lite energi utlopp!

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Inger

Tack snälla för besöket hos mig och din kommentar så gulligt av dig:)

Du hade en fråga vad man har en bokbox till?

Jag ger bort dom som presenter till födelsedagar och gå bort presenter. Lägger i små presenter eller godis då blir det liksom kort, present i form av bokboxsen och något inuti bra eller hur!

Önskar dig en riktig trevlig dag och helg, hälsningar från Lilla Pyssel Inger:)



2011-03-18 @ 06:05:16
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0