Lite om fredagen...

Har suttit och läst den spännande boken ship operations and management för befraktningskursen. Den är faktiskt ganska intressant, dock är det ibland lite knepiga engelska uttryck som är svåra att förstå. Men jag har gjort klart alla "mina frågor" i alla fall.

Snart ska jag gå ut med Nellie, hon är superjobbig nu, eller kanske inte super, men lite jobbig, för hon löper så hon vill ut hela tiden. Annars när man är inne så brukar hon mest sova, men nu kommer hon och ska krypa upp i knät på en hela tiden. Och det är jättemysigt, men det är lite svårt när man ska plugga samtidigt som man har en hund som lägger sig över boken....
Sen ska jag iväg och jobba, egentligen börjar jag först vid fyra men det var någon som var sjuk så jag skulle börja vid tre istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0