Pilates....

Idag blev det pilates. Hade tänkt Box, men då jag haft väldigt ont i min benhinnor idag tänkte jag att de skulle få vila.
Jag har inte kört pilates förut, och jag tror inte jag gör om det.
DEt kändes verkligen som tant gymnastik. Styrkeyoga gillar jag, det är flow i rörelserna och man jobbar igenom hela rörelsen och trots att man inte blir genomsvettig så är det fortfarande jobbigt nästan hela tiden.

Pilatesen däremot, det var vissa magrörelser som kändes, men sen efter passet sa instruktören att det var lite jobbigare idag med magövningar som inte brukades göras. Och det tyckte jag var det enda som gav något. Annars var det mest att lyfta armen hit, lyfta benet hit.

Not my cup of tea, så att säga...

Kommentarer
Postat av: Althea

Sv; Mm tack <3



Låter som att du hamna på en mesigare variant, för pilates kan va riktigt nedrans tufft alltså.

2011-03-22 @ 21:36:35
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0