Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen

Jag undar hur glad sjukgymnasten kommer vara på mig om jag berättar att jag råkade gå flera timmar i dåliga skor (väldigt dåliga skor) och började få benhinneinflammation och sedan körde stenhårt step-up pass dagen efter.
Och sedan tränat hela veckan efter det :s

Nu idag blir det tredje passete efter min långpromenad och jag känner av benhinnan på vänsterben när jag sitter ned och vilar. Inget bra tecken. Men nu ska jag fan i mig träna!

Jag har dessutom dåliga skor till vardags, men idag tog jag mina löparskor som har en bra sula som är utformad efter mina fötter. Så jag hoppas det hjälper....


Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Fin blogg du har :) besök gärna min!

2011-03-22 @ 18:46:12
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0