Tentaångest

Har tenta på måndag och har riktigt ordentligt ångest inför den.
Jag tycker ändå jag förstår när jag gör övningsuppgifterna, men sen fick vi en övningstenta idag och hälften var rena grekiskan för mig...
Jag hatar när det blir så, att de gör övningsuppgifterna i en jättelåg nivå och sedan tenta uppgifterna jättekrångliga.  Det är väl bättre att lägga övningsuppgifterna på en högnivå så¨man är väl förberedd inför tentan?

Sen den övningsboken vi har fått finns det inget facit till utan det måste man köpa till OCH i facit är det väldigt mycket fel, så jag kände inte att det var värt att köpa det. 

Känns inget bra... 

Kommentarer
Postat av: Althea

Sv; Jo en liten webshop är tanken med =)

2011-03-09 @ 16:47:23
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hjälp mig att välja header!

Det skulle betyda mycket.

Tack på förhand :)

2011-03-09 @ 19:00:09
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0