Trassel

De som känner mig vet att jag älskar disney, animerat och tecknat, så det är ingen överasking att jag skulle se just Trassel. Jag blev väldigt postivt överaskad avTrassel, disneys nya långfilm.
Den var väldigt rolig och det var ett stort plus att för en gång skull ha Disney lyckats få till den manliga huvudrollskraktären!
Dock kändes den lite kort, hade velat ha lite mer substans till historien och det andra minuset var sångerna, de var inte alls speciellt bra. Det kommer inte bli några klassiska disney sånger där inte.

Men allting annat vägde upp det hundra gånger om! Den blir nog dessutom bättre om jag ser den ett par gånger till..

Fast bäst i filmen var lilla Pascal!

 


Kommentarer
Postat av: Althea

Tycker faktiskt att Tangled är den bästa barnfilmen på många år..

2011-03-16 @ 20:22:03
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0