Tvättstugan

Jag blir så jävla trött på alla utländska kärringar som tvättar i vår tvättstuga som tror att det är okej att de använder torkskåp och mangel på MIN tvättid!
Det är inte okej. Jag vill ha min tvättstuga i fred på den tiden jag har bokat den och jag vill kunna låsa om den och ite ha massa tanter som springer ut och in.
Nu kom jag dessutom 20 minuter efter min tvättid startar och vad står i den tvättstugan jag ska ha? Jo en tant som håller på med mangeln, så jag säger att det är min tvättid nu och säger "men jag bara använder mangeln". Det spelar ingen roll jag vill inte ha massa andra människor i min tvättstuga när jag har bokat den. I så fall får hon väl boka en till tvättid eller skaffa en egen jävla mangel!

Jag blir så ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0