Agility

Idag har jag och Nellie vart på klubben och tränat agility.
Kändes roligt att åka ut dit utanför kurstid, när vi kom var vi själva, men efter en stund kom en ganska surmulen tjej och satte sig brevid agilitybanan och där satt hon ända tills jag hade börjat varva ned.
Jag tog ju inte upp så mycket plats så jag vet inte riktigt varför hon kände att hon behövde vänta tills jag var klar, men men, inte mitt problem :)

Vi körde lite slalom, vilket Nellie tycker är ganska tråkigt eftersom hon inte fattar vad det handlar om. Så körde vi lite böjd tunnel och valsa.
Sen körde vi även lite kontaktfält på balansen med target.
Och så kände vi på vippen, men bara lite kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0