Lite Galla...

Jag kan tänka mig att folk ibland upplever mig som lite tråkig då jag ibland inte går fram och säger hej till människor som jag är bekant med. Men det är för att väldigt många gånger när jag gör det, så tittar de jag hälsar på, på mig som att jag är dum i huvudet. Eller svarar knappt på till tal när man försöker vara trevlig och frågar hur det är, eller vad de har gjort.
Så därför har jag nästan slutat med det, för jag är trött på att känna mig dum, vilket man gör när man går fram till någon och säger glatt hej och möts av rynkade pannor...

Ungefär samma som när man själv bjuder in personer till sig när det vankas fest/kalas/middag och sedan själv aldrig blir inbjuden. Det tycker jag också är dålig stil. Okej om man blir bjuden och tackar nej, men när man kommer tar av någon annans kaka kan man ju bjuda på sin egen!
Nej jag är inte bitter idag....


Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N ~ FOTO HÄSTAR VARDAGLIGT

okej får köpa fler saker sen, har bara haft dom sen i söndags :) dom ligger mest och drar sig i hängmattan :(

2011-05-25 @ 14:01:52
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan.jag undrar om du skulle kunna ge mig en vägbeskrivning från vårväderstorget och till den rastgården för hundar som du har skrivit om.jag bor vid friskväderstorget och blev jätteglad när du skrev att det fanns en så nära.men jag har ingen aning om var den ligger .mitt nummer är 0737-299543 om du vill ringa annars går det lika bra med ett mail.tack på förhand.mvh.heidi o hundarna

2011-05-25 @ 23:44:47
Postat av: Linda

svar: heide härf inns en länk: http://maps.google.se/maps/ms?msa=0&msid=214032027099698546024.0004a6afbf849b88e45a4&ie=UTF8&t=h&z=19&iwloc=0004a6afc0e9afbcce5b6

2011-06-27 @ 13:27:17
URL: http://thekanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0