Tisdagen

Idag var första dagen på den nya kampanjen, "köp en kaffe och på en coca cola light plus/ Fanta B'good". Den säljer inte alls lika bra, eller säljer, men folk verkar inte lika pigga på den här som den förra kampanjen. ilket jag förstår, liksom köp en dricka och få en dricka. Och cola kanske inte är det första man är sugen på till en kaffe. Men jag är glad i vilket fall som helst, jag får ju betalt för det!
Efter jobbet åkte jag och Mats till kungsbacka, då jag fått 300 kr i presentkort hos en hästbutik, dock var det ganska dyra så för 299 fick jag en grå pike tröja, men den var fin! Sen gick vi en runda på outletten som fanns där, det var väl inte så billiga, men hittade en affär där de sålde toppar för 20 kr styck (alla i butiken) och byxor 30 kr. Så jag köpte tre toppar och så köpte jag och Mats ett par tränings/mysbyxor var. Allt för 120 kr, inte så illa!

Kulturkalaset har ju börjat så vi ska väl in en sväng dit imorn och se vad de har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0