Efter träningen

Det blev mycket hantlar idag. Kändes skönt att få lyfta lite vikter igen! Jag har ju inte vart p gymmet på typ två veckor ... men jag har ju inte legat på latsidan den senaste veckan heller, mycket fysiskt och ansträngande.

Cyklade som uppvärmmning, vet inte riktigt hur det kändes, det drog lite i benen, men ja, svårt att säga. Ska i alla fall gå till apoteket och köpa kamfer salva, det vet jag hjälper, så går jag omkring med benvärmare i denna fruktansvärda hetta.. Håller på att avlida, men vad gör man inte för att bättre bli bra :s

Laddar upp en halvtaskig bild på mig (bilden är bra, men jag ser halvtaskig ut :p)
På väg till Seglingen i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0