Gamla X

Ibland funderar jag över jag och mitt förra x, över hur vi hade det tillsammns. Ibland känner jag att jag slösade bort tre år på honom, men då kan jag känna att jag kanske är orättvis, för vi hade de ju ganska bra. Fast sen kommer jag ihåg allt dumt han har sagt och gjort, alla onödiga bråk och sura miner.

Som den gången han sa:
"Du kanske borde börja träna, så du blir lite mer vältränad, som NN!"
eller
"Det är klart jag har vart tillsammans med snyggare tjejer än dig!"

När jag tänker tillbaka kommer jag ihåg bråk, gräl, hårda ord och gråt. Men det borde ju finnas bra stunder, då allt vra bra, men jag undrar om det fanns några längre såna stunder....
Det känns hemskt att tänka att man slösade bort tre år på någon, men det kanske är så..

Kommentarer
Postat av: Rebecca!!

ooh stackars dej!!

Ja vet hur det känns, en kille som jag gillade, han sa att han kunde inte va tilsammans med mej för att jag inte va emo och för att vi gick på samma skola! DEtta e den sötaste och snyggaste kille jag har träffat!!!

Ha en bra kväll

Kram Rebecca

2008-06-25 @ 21:32:14
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0