Träning

Nu ska jag alledels strax cykla till gymmet, läste på lite om benhinneinflammtion. Vet inte om det har gått så långt, men jag de är i alla fall överansträngda, men det stod att man kunde cykla och simma istället. Så jag ska se hur det känns nu när jag cyklar till gymmet, och känns det okej, så tar jag nog en cykelrunda efteråt. Blir ju tokig av att inte komma ut och röra på mig!
Känner att jag måste bygga upp konditionen, och jag har ju som mål att springa milen under en timme, vilket jag aldirg kommer kunna göra om jag inte kommer ut och springer!
Så ställer de himla benhinnorna till det, jag trodde seriöst det var överspelat. Hade lite problem med dem när jag var yngre, men har inte känt av dem på flera år. Men jag tror de har mycket att göra med skorna jag har i stallet, så nästa gång jag ska dit så tar jag med mig ett par andra.
Funderar även på att skaffa fotinlägg, då jag har fått remiss förut för det då jag har extremt höga fotvalv, men eftersom jag är värdelös på att ringa såna saker, så satt remissen i köket i flera år tills den blev slängd... Kanske kan få pappa att betala dem...

Nu ska jag iväg i alla fall. Blir nog armar och rygg idag, då jag inte vill anstränga benen mer än nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0