Weekend

Sitter och pluggar Trabsportteknik. Det är verkligen jättetråkigt och det värsta är att vi fått värdelöst studiematerial så jag får sitta på nätet och söka på "Stowage plan" och andra för mig helt okända begrepp som jag ska förklara.

I helgen hände det inte så mycket, vi var som sagt i slottskogen hela lördagen. Det var jätteroligt, bara vara ute och sitta med goa vänner i solen hela dagen! På söndagen kom M:s mamma och hans lillebror och hälsade på. De bor i vanliga fall i Danmark men eftersom M:s morfar fyllde år nu i veckan åkte hon och hans lillebror upp för att hälsa på honom och stannade då till hos oss.

Igår var vi ute och letade present åt min lillebror som fyllde år (12/5 Grattis Lillebror 20 år!). Förutom presenten så köpte jag även kuddar till sovrummet. Jag har nämligen en inredningsplan och de passar perfekt in i temat:

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0