Arbete och party

Imorse åkte jag och Mats upp till Uddevalla för att arbeta ombord på Britta, det var tänkt att vi skulle åka vid nio, men efter lite snoozande så kom iväg vid halv tio.
Halvvägs till Uddevalla ringer min lillebror och är i våran lägenhet för att mata råttorna, jag trodde inte att han skulle komma eftersom jag inte hade kontaktat honom igen. Men han hade vart duktig och åkt dit, vi hade ju ändrat planerna. Men han var inte sur utan tycket att " ja men då fick han ju komma upp i alla fall".
Vi hade tänkt få på all plåt på Britta idag, men efter lite förseningar så kom vi bara halva taket. Vi skulle också ätit korvstroganoff till lunch, men det blev vid sex tiden istället.

Själv skulle jag iväg till en kompis kompis på halloween "get together", så jag lämnade alla till sitt öde, de skulle spela spel, sjunga singstar och äta tacos.

Men när jag kom tillbaka vid tolv hade de bara kommit till singstarer, och hade skippar tacon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0