Igår

Igår var en riktigt seg dag! Skulle gjort massor, men det enda jag gjorde var att diska och packa upp våra grejer från arbetshelgen, och sen vid fem åkte jag in och körde ett arobics pass. Det känns att man inte gjort det på flera år, man vet hur man ska göra, men koordinationen är inte på topp helt enkelt, trots att det är steg man känner igen. Får se vad det blir att träna idag, ett kraftpass kanske. Mats hade arpa igår också tills jättesent, så han kom inte hem föräns vid tio. Tycker synd om honom, vi hade bara simulator i typ 1,5-2 timmar i sträck, och dem hade i 4 timmar, förstår att han är slut efter det.
Open sea övninarna tyckte jag om, men sen när man skulle börja navigera och ta sig igeno farleder och sånt, det gillade jag inte, blev så himla stressad hela tiden, ville helst vara co-pilot och sköta navigeringen och inte behöva bestämma hur mycket man skulle gira och när. Jag är glad att det är över. Det enda roliga under det året var brandövningen, fast det vägde upp allt. Har typ aldrig gjort något så roligt. Var helt lyrisk.

Dem här två småttingarna har vi bestämt att dem ska stanna hos oss, en svart tös och en cinnamon med ett nike märke i pannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0