Onsdagen

Igår orkade jag inte skriva något då jag kom hem så sent.
Jag var ju iväg på ett krafttags pass på morgonen, jag tog väldigt lätta vikter, då jag la på ordentligt dagen innan, och muskerna måste få lite tid att återhämta sig.
Efter det åkte jag och min bror och hans kompis kom på besök, de skulle skriva ut lite papper och ville gulla lite med bebisarna.
Eftersom dem var hungriga så lagade min bror iordning korvstroganoff på vanlig kokkorv, det var precis vad jag behövde efter träningspasset!
Min brors kompis visade också en hemsida som säljer kläder som jag blev alldeles kär i. Hon hade beställt, en lång kjol, en korsett, ett par byxor, strumpor och hår klipp för 2100 kronor och då var kläderna måttsyda och inklusive frakt!
http://www.fanplusfriend.com/

Dem skulle iväg till Ikea och köpa glas, men jag och min bror bestämde oss för att träffas i gymmet vid sju.

Vid fem åkte jag in till fysiken igen för att gå på basic funk vid kockan sex. Funken är rolig, fast man känner sig så grymt ful och klumpig.
Efter det så gick jag och min bror in i boxningsdelen på gymmet och han lärde mig olika slag, det var riktigt rolig, och jag tyckte faktiskt jag var duktig. Jag slog hårdare för varje slag!

Vid åtta var det afropowerdance, och där mötte jag en tjej från stallet som också skulle vara med afrodansen. Det var min första gång, men det gick riktigt bra, var skönt att få sträcka ut i de stora rörelserna, dock var jag ju lite trött efter hela dagen.
Speciellt som jag sov dåligt under natten innan. Men inatt sov jag galet gott, hade inga som hest problem med att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0